Friday, May 28, 2010

Concurs JUVENA: Povesteste-ne momentul tau de beauty!

Posted by CRISTINA SIMA

Dragele mele, asa cum v-am anuntat in urma cu citeva zile voi initia pe acest blog, impreuna cu JUVENA un concurs cu totul special. Nu iti vom pune intrebari ale caror raspunsuri sint la mintea cocosului, nici nu va trebui sa faci cine stie ce pentru a cistiga. Vrem doar atit. Sa ne lasi sa rememoram impreuna cu tine un moment special din viata ta. Un moment in care te-ai simtit cea mai frumoasa femeie din lume (toate am avut astfel de momente). Poate a fost intr-o dimineata de primavara cind te-ai uitat in oglinda si ti-ai zimbit, momentul in care ai spus DA persoanei iubite, dupa un rasfat la Spa sau cind ai descoperit cit de frumoasa esti... Vrem sa stim povestea ta. Asadar, trimite o mica scrisoare cu momentul tau de beauty pe adresa concurs.juvena@gmail.com pina la data de 30 iunie, iar noi vom selecta 3 dintre cele mai impresionante povesti. Ce vei cistiga? Una dintre cremele cele mai hot ale anului (Master Cream, MasterCure si Master Cream Eye & Lip) si o intilnire cu mine si cu brand managerul Juvena la un Beauty Bar (pentru un girl talk si pentru a-ti dezvalui cele mai hot tips-uri de skincare). Juvena este un brand de skincare de lux cu o istorie de peste 50 de ani, care se poate mindri cu faptul ca a avut-o ambasadoare pe frumusetea eterna, Sophia Loren. Juvena a fost primul brand de skincare care a folosit vitamine in concentratie pura in cremele lor, primul brand care a introdus filtrele UV in produsele lor, primul care a inventat textura "light" pentru tenurile grase... si lista ar putea continua. Azi, Juvena este un brand cunoscut pentru inovatiile tehnologice impresionante, ca rezultat al sinergiei perfecte dintre medicina si cosmetica (de exemplu SKIN NOVA TECHNOLOGY - un sistem care asigura reconstructia epidermei si mediul optim pentru dezvoltarea corespunzatoare a celulelor, formind un scut protector care neutralizeaza factorii daunatori din mediul extern; sau STEM CELL PEPTIDE- JUVENA a descoperit o peptida care are posibilitatea de a activa celulele stem ale organismului uman, iar cind acestea se reproduc, creeaza o piele noua). Acesta este si motivul pentru care cea mai noua creatie MASTER CREAM a fost cel mai premiat produs de skincare in 2009. Tehnologia unica prin care nu doar stimuleaza dezvoltarea celulelor stem, dar imbraca celulele existente intr-un scut protector pentru a le stopa degradarea si a preveni imbatrinirea pielii, o fac una dintre cele mai complexe creme antiaging din lume, intrind in categoria produselor de lux (la fel ca La Prairie sau La Mer). Asadar, tot ce trebuie sa faci pentru a cistiga crema cea mai premiata din lume este sa ne povestesti despre momentul tau de BEAUTY. Spor la treaba!

2 comments:

Tuesday, May 25, 2010

Eveniment Juvena

Posted by CRISTINA SIMA

Juvena, in caz ca nu stiai deja, a devenit cel mai premiat brand de skincare din lume in anul 2009! Pentru a sarbatori, reprezentantii Juvena au invitat redactorii de frumusete la un eveniment in beauty shop-ul Hondos din Afi Cotroceni pentru a ne demonstra (inca o data!) eficienta produselor de skincare Juvena. Am facut si eu un mic tratament ad-hoc cu cea mai noua lansare a brand-ului (dupa celebrul Master Cream pe care il ador!!!) Master Cure, o cura antiaging intensiva pentru piele, in doua faze: faza 1, pentru regenerarea pielii si faza 2, pentru restructurarea pielii. Practic, in doar patru saptamini de utilizare, obtii o piele noua, regenerata si intinerita. Tratamentul a durat doar citeva minute (cu aceasta ocazie vei vedea citeva fotografii cu mine nemachiata!!!), dar trebuie sa faci aceasta cura cu sfintenie daca vrei sa beneficiezi de rezultate spectaculoase. In curind, voi lansa pe blog impreuna cu Juvena un concurs in care vei putea cistiga una dintr cremele premiate ale anului! Voi reveni cu detalii.

0 comments:

Monday, May 24, 2010

Slabeste cu vin rosu

Posted by CRISTINA SIMA

Cele mai multe studii pe care le-am citit de-a lungul timpului avertizau asupra faptului ca alcoolul ingrasa, ne imbatrineste, distruge sistemul imunitar si ficatul. E motivul pentru care beau alcool foarte rar (adica aproape deloc). Doar la evenimente speciale si la suetele cu prietenele mele, de unde nu scap fara un pahar de sampanie. Deci, in total cam de 7-8 ori pe an. Ei bine, se pare ca ma feream de alcool degeaba. Conform unui studiu recent facut de cercetatori de la Bringham si Women's Hospital din Boston, un consum moderat de alcool (in special de vin rosu) e recomandat nu doar pentru sanatatea inimii, ci si impotriva colaceilor din jurul taliei (care ne deranjeaza atit de mult!). Oamenii de stiinta au descoperit ca subiectii care au baut unu sau doua pahare de vin rosu timp de 13 ani, au luat mai putin in greutate decit cei care nu au consumat alcool deloc (din cei 19.220 de participanti, riscul obezitatii a scazut cu 30% pentru subiectii care au consumat alcool). Cu toate ca un pahar de vin rosu are in jur de 150 de calorii!!! Motivul? Resveratrolul (substanta despre care ai tot auzit probabil, fiind o componenta trendy in cremele antiaging si anticelulitice), din struguri sau vin rosu, este un bun antioxidant si, cel mai important, inhiba dezvoltarea celulelor grase. Girls, nu stiu voi ce faceti, dar eu am incercat tot ce se putea incerca si, recunosc, inca nu am scapat de colacei de tot. Asadar, o incerc si pe asta. Si in timp ce scriu acum, beau un pahar de vin rosu de Porto, cu inghitituri mici... S-ar putea sa fac riduri mai multe din cauza alcoolului, dar daca scap de grasimea de pe burta... merita. Cheers!

0 comments:

Thursday, May 20, 2010

My Beauty Addiction of the Week: Addicted to Dior

Posted by CRISTINA SIMA

In fiecare saptamina am sa prezint un produs care, din punctul meu de vedere, ar putea deveni o piesa importanta in trusa ta de machiaj. Azi am sa iti povestesc despre Addicted to Dior Pink, o editie limitata din colectia de vara Dior Addict New look, inspirata de show-urile John Galliano (asadar, asteapta-te la multa culoare). Produsul-star al colectiei, ADDICTED TO DIOR, este unul 2 in 1, un accesoriu sic pentru geanta ta si o mini-paleta cu doua gloss-uri (unul cu stralucire de vinyl, iar celalalt cu particule sidefate), in culori delicioase, pe care le poti folosi separat sau combinate, pentru un efect special. Acest produs este destinat colectionarilor (in fiecare sezon, casa Dior are cite o piesa in colectia de make-up care e si un accesoriu stylish), iar partea cea mai interesanta e ca sub logo-ul Dior e gravata si adresa emblematica, Dior Couture House, 30 Avenue Montaigne. Practica, daca esti prin Paris si nu stii incotro sa te indrepti pentru a cheltui, in doar 10 minute, economiile tale de vreo 5 ani... Enjoy!

0 comments:

Tuesday, May 18, 2010

New Trend: Greige

Posted by CRISTINA SIMA

Industria de moda si beauty inventeaza constant culori sau nuante. Pentru cei care fac diferenta intre taupe si bej, nuanta Greige nu e deloc surprinzatoare. La ce ma refer? O combinatie fascinanta dintre gri si bej, pe care cei din domeniul deco o folosesc de foarte mult timp. Pentru sezonul primavara-vara 2010 (si se pare ca trendul continua si in sezonul urmator) am observat o adevarata explozie de Greige (si variatiuni pe aceeasi tema) de la Georgio Armani si Michael Kors (pe pleoape), pina la Vera Wang si Alexander Wang (pe unghii). OK, care e treaba cu aceasta culoare hibrid? Pe unghii arata foarte sic si vine ca o completare pentru outfit-urie in nuante de nude. Pe pleoape insa, e mai tricky. Pentru show-ul Rodarte, make-up artistul James Kaliardos a folosit greige pe toata pleoapa (inferioara si superioara) a modelelor, fara mascara sau eyeliner (!!!!) tocmai pentru a sublinia ideea de "fata din piatra". Si, Dumnezeule, ce bine i-a iesit! Modelele aratau de-a dreptul pietrificate si cadaverice. Tim Quinn, Director Artistic pentru Giorgio Armani Beauty, spunea pentru W Magazine ca aceasta nuanta se potriveste perfect pentru primavara-vara asociata cu nuante de roz si fuchsia (pe buze si pometi), dar secretul pentru a nu arata ca si cum ai fi pe punctul de a avea o cadere de calciu e sa conturezi bine ochii cu eyeliner si mascara. Simplu, nu?

0 comments:

No blog for me

Posted by CRISTINA SIMA

Dragele mele, am avut o mica problema cu parola pentru accesarea blogului si m-am straduit citeva zile sa o recuperez. OK, voi fi foarte sincera. Am schimbat-o de curind si ca o scriitoare aeriana ce sint... am uitat. Parola... Ma rog, dupa citeva zile si cu ajutorului unui prieten care chiar se pricepe si nu doar apasa insistent pe butoane cind nu intelege ce se intimpla (ca si mine :)), am reusit sa o recuperez. Asadar, sint iar activa. S-au intimplat atit de multe beauty stuff zilele astea si eu abia astept sa va povestesc. Ne vedem, tot aici, miine...

2 comments:

Thursday, May 13, 2010

Un cocktail?

Posted by CRISTINA SIMA

Buna mea prietena, Andreea Radu, m-a invitat de nenumarate ori sa testez tratamentul Cocktail Massage Care de la Bernard Cassiere la Dreamline (un salon cochet la care ma duc cu placere de fiecare data, www.dreamline.ro). Am refuzat-o de nenumarate ori datorita programului incarcat. Saptamina asta insa, cind m-a sunat sa-mi propuna un Mojito (corporal!) n-am putut spune nu. Practic, Cocktail Massage Care Bernard Cassiere e un tratament personalizat de well-being, in care ai posibiliatea de a alege intre 3 dintre cele mai cunoscute cocktailuri: Mojito (cu aroma sa proaspata de menta si lime), Pina Colada (atingeri exotice de nuca de cocos si ananas) si Tequila Sunrise (cel mai dulce cocktail cu aroma de portocala si rodie). Mi-a fost greu sa aleg, pentru ca imi plac toate, dar Mojito m-a convins. Tratamentul incepe cu iced peeling (denumirea este data de zaharul folosit la peeling, care seamana cu glazura de pe paharele de cocktail), un peeling in care se combina intr-un shaker special (foarte asemanator cu cel din baruri) aroma aleasa (in cazul meu, Mojio), cu ice sugar si cu ulei de masaj. Dupa 15 minute de peeling a urmat masajul de relaxare cu uleiul ales: Mojito are rol emolient si de hranire; Pina Colada contine ulei de nuca de cocos cu rol de hidratare si de fixare a apei in tesuturi; Tequila Sunrise cotine ulei de rodie cu propietati antioxidante. Fetelor, masajul a fost DIVIN!!! Ador masajul, mai ales pe cel cu uleiuri parfumate si exotice. Imi place felul in care se tonifiaza pielea si mai ales parfumul delicios care ramine pe piele pentru foarte mult timp. Dupa tratament, am invitat-o pe Andreea la un Mojito (a real one) la gradina de vara a unui restaurant sic, unde am zabovit citeva ore, povestind despre (ce altceva?), frumusete...

2 comments:

Wednesday, May 12, 2010

Bujori in obrajori

Posted by CRISTINA SIMA

Ai observat ca odata cu trecerea timpului (OK, sa nu exageram. Ma refer strict la faptul ca ai trecut de virsta de 23 de ani), parca pometii tai nu mai au aceeasi prospetime si aceeasi culoare rozalie, foarte fresh? Decit poate dupa o ora de urcat pe munte, de mers cu bicicleta... sau dupa alte activitati care iti pun singele in miscare. De cind am trecut de virsta de 23 de ani, sint in permanenta cautare a unui blush care sa imite perfect bujorii-n obrajori. Am testat nenumarate produse: unele nu aveau nici un efect, altele iti dadeau o roseata nenaturala (a la Bozo The Clown), iar altele erau multumitoare, dar nu ceea ce cautam. Noua mea descoperire: Cheek Activator de la Cargo (exclusiv in magazinele Sephora). E vavavooom! E un blush-crema alb, care odata aplicat pe obraji prin miscari circulare repetate, devine un roz din ce in ce mai intens si foate natural. Suna wow, nu? Partea buna vine abia acum: s-a dovedit prin teste clinice ca, pe linga faptul ca blush-ul contine substante de umplere a micilor riduri de pe obraji, dind mai multa fermitate, are si un efect usor de volum asupra pometilor (devin mai proeminenti si mai bine definititi). Impresionant, nu? Practic, obtii acelasi efect de piele neteda si fresh ca dupa injeciile de umplere cu acid hialuronic. Si, cum in acest sezon tenul perfect, cu pometi rozalii e un must, tocmai ti-am dezvaluit produsul cheie (pret: 120 lei).

0 comments:

Tuesday, May 11, 2010

Catering dietetic

Posted by CRISTINA SIMA

Am partcipat zilele trecute la un eveniment despre un subiect deja clasic: celulita. Ma invitase Dr. Victor Clatici (Anais Medical Center, B-dul Aviatorilor, nr. 67, tel. 021/ 222.17.82, 021/222.17.83), medic primar dermatolog si specialist in lasere de tot felul, sa particip la o prezentare despre Accent XL, un aparat revolutionar bazat pe radiofrecventa, care utilizeaza mai multe tipuri de piese de mina (sonde), determinind concomitent reducerea volumului adipocitelor si avind efect de skin tightening (stimuleaza sinteza de colagen si imbunatateste aspectul pielii). Poti citi mai multe despre acest tratament in ELLE Mai, la rubrica ELLE a incercat. Evenimentul a avut loc la Diet Center (Str. Nicolae Caramfil, nr. 85 C, Sector 1, Aviatiei, tel. 0 21 233 85 85), o firma de catering cu unitati proprii de vanzare. M-a surprins ca nu aflasem de ei pina acum! Aici poti beneficia de consultanta din partea unui nutritionist, Dr. Ruxandra Plesea, si poti savura cea mai gustoasa mincare dietetica (pe incercate!). Nimic nu e prajit, totul e fiert sau gatit la aburi, in meniu e specificat cite calorii are o portie de mincare si (partea buna!) nu e deloc costisitor. Decit junk food-ul de la coltul strazi (ca deh, e aproape de birou), iti recomand sa incerc cateringul lor. http://ro.dietcenter.ro/.

1 comments:

Friday, May 7, 2010

Doza de Juicy

Posted by CRISTINA SIMA

Am o slabiciune pentru gloss-urile Juicy Tubes de la Lancôme. Gata, am recunoscut-o! Sint o Juicyhollic! Uhhhh, a fost mai usor decit am crezut. Cum se manifesta aceasta dependenta? Sa vedem... Nu pot pleca de acasa fara sa aplic Juicy Tubes... Am tendinta sa il reaplic des, pentru ca e atit de delicios incit... da, il maninc de pe buze. Si, ce e mai rau... de fiecare data cind primesc cite o varianta noua a gloss-ului, tremur... Mi s-a intimplat cu editiile limitate semnate de artisti ca Julie Verhoeven sau de designeri precum Christopher Kane. Iar acum din nou, cu editia speciala Juicy Tubes 100% Natural Origin, o dezirabila editie de colectie pentru a celebra a 10a aniversare, cu o formula noua, complet naturala si cu un ambalaj creat de artista japoneza Yayoi Kusama (recunoscuta inca din 1960 pentru contributia la arta ambientala de avangarda). Ambalajele noi sint de-a dreptul adorabile. Artista dezvaluie un stil poetic, ultra-grafic, foarte jucaus, cu motive de inspiratie botanica si cu nelipsitele buline, amprenta ei. Pentru a marca aniversarea, formula noua are numai ingrediente de origine naturala. Vrei sa stii care e secretul din spatele texturii catifelate si ultra-stralucitoare? L-am aflat: o asociere foarte hranitoare de miere si unt de Shea, pentru a invalui buzele in catifelarea stralucitoare (care creaza dependenta!), lasindu-le perfect hidratate pentru mai mult de 4 ore. Si ce e si mai delicios: fiecare nuanta are propria aroma de miere, alune, piersici, zmeura, vanilie sau trandafiri! Inca din anul 2000 cind Lancôme a creat ceea ce avea sa devina un gloss de legenda si primul gloss intr-un tub, Juicy Tubes a a devenit un must-have (20 de unitati sint vindute in fiecare minut in lume!). Culorile vibrante imbraca buzele intr-o stralucire seducatoare de vinyl, iar aromele delicioase te cuceresc... pentru totdeauna. Atentie: daca il incerci, si vei vedea rezultatul vei deveni si tu o Juicyhollic. Asadar, foloseste-l cu prudenta!

2 comments:

Thursday, May 6, 2010

Secretul autobronzantelor

Posted by CRISTINA SIMA

OK, stii deja ca produsele autobronzante sint varianta safe pentru un bronz delicat mai ales acum, in lunile mai si iunie, cind inca nu ai facut bai de soare si cind sandalele aurii Louboutin (sau nu) ar arata perfect pe o piele usor aramie. Dar, sa recunostem, sint al naibii de greu de aplicat si de cele mai multe ori, ca rezultat, arati mai degraba bolnava (galben-portcalie) decit bronzata. In plus, parca nici un produs nu se aplica uniform, rezultind pete de diferite dimensiuni si in loc de un bronz ciocolatiu a la St. Tropez, te trezesti cu un look care imita perfect un dalmatian inmuiat in Fanta. E adevarat ca DHA, substanta care stimuleaza colorarea melaninei, interactionind cu aminoacizii din stratul de suprafata al pielii si determinind schimbarea culorii acestuia, are si un parfum specific destul de neplacut (care ramine pe piele indiferent de potiunile parfumate pe care le-ai folosi). Cu toatea acestea, autobronzantul ramine singura varianta de "bronzare" pe care o recomand. Ce trebui sa stii: alege un produs bun (preferabil unul cu pulverizator, astfel faci mai putine gafe) si aplica-l corect. Cum aplici autobronzantul: Inainte de aplicare foloseste un exfoliant (le recomand pe cele pe baza de zahar sau cocos si usor uleioase-incearca Sabon sau Essential Care) care curata si hidrateaza pielea, astfel te va ajuta sa evitati un bronz neuniform; Aplica produsul in straturi subtiri, pulverizind mai putin in zonele unde pielea este mai groasa (coate, genunchi), deoarece in aceste zone culoarea se mentine o perioada mai indelungata (rezultind pete); Pentru cel putin o ora dupa aplicare sa nu faci dus, baie sau sa nu transpiri intens. Apa (sau transpiratia) va elminia substanta de pe suprafata pielii (neuniform); Trebuie sa ai rabdare ca autobronzantul sa se usuce inainte sa te imbraci, cel putin 30 de minute. Pentru ca bronzul sa reziste cit mai mult timp, dupa fiecare dus, foloseste un ulei de corp pe care sa il aplici pe pielea uda, apoi tamponeaza cu un prosop. Recomandare: Am testat recent noul autobronzant Photoderm de la Bioderma si sint foooooorte incintata. Se aplica usor, se ususca repede, are o nuanta usor aurie (nu portocalie!) si (foarte important!) are un parfum placut! E un must-have!

0 comments:

Wednesday, May 5, 2010

Gorgeous SJP

Posted by CRISTINA SIMA

Here's the golden girl! E Sarah Jessica Parker, la evenimentul Costume Institute Gala care a avut loc pe 3 mai, la Metropolitan Museum of Art din New York, intr-o rochie plisata, aurie, semnata Halston, aratind la cei 45 de ani mai bine ca niciodata. Rochie perfecta, coafura potrivita, machiaj spectaculos! Love it! (foto: Kevin Mazur/WireImage.com)

0 comments:

Tuesday, May 4, 2010

La multi ani Sephora!

Posted by CRISTINA SIMA

Azi am participat la un eveniment special: Sephora de 10 ani in Romania! Am raspuns invitatiei mai mult decit incintata, pentru ca impreuna cu echipa Sephora (cu adevarat deosebita) am lucrat la nenumarate proiecte speciale si cu ajutorul lor am reusit in acesti ani sa obtin interviuri exclusive cu somitati in domeniu (i-as mentiona pe Dr. Howard Murad, creatorul brandului Murad si un celebru dermatolog al vedetelor, sau Dr. Fredric Brandt, Baronul Botoxului, creatorul brandului Dr. Brandt si dermatologul responsabil pentru tenul impecabil al Madonnei). Pe linga faptul ca in magazinele Sephora (deja 20 in Romania!) gasesti aproape toate brandurile care conteaza, sint citeva fara de care eu personal nu as putea trai: Strivectin Overnight Resurfacing Serum, Dr. Brandt Collagen Booster si Microdermabrasion Cream, Murad AHA Night Reform Treatment, crema de ochi Ahava, pensulele si pensetele din gama proprie, Too Faced Lash Injection Mascara, Blush-ul Cargo Cheek Activator, Kitul anticearcan Benefit Confesssions of a Concealaholic, gelurile de dus Priorities, untul de corp Yes to Carrots... si multe, multe altele. Prea multe pentru a le mentiona. Cu ocazia evenimentului a avut loc si prezentarea noutatilor pentru aceasta vara, asadar promit sa le selectez pe cele mai hot!

0 comments:

Monday, May 3, 2010

Mini-vacanta/mini-test

Posted by CRISTINA SIMA

Dragele mele, nu am postat nimic in ultimele trei zile, pentru ca le-am petrecut la munte, mai precis in Poiana Tapului (incredibil ce locuri superbe sint in Romania!). Am avut un weekend prelungit in care am profitat din plin de aerul de munte, liniste si putin soare (folosind factor de protectie, bineinteles). Pot sa spun ca m-am incarcat cu energie si frumos. Mi-era dor de o mini-vacanta, departe de zgomot, praf si ignoranta. Si, pentru ca nu puteam pleca fara a continua munca mea in descoperirea unor noi produse fabuloase, am luat in mini-trusa mea de beauty (ii spun mini pentru ca e mica si pentru ca e plina de produse travel-size - perfecte pentru calatorii) si o masca hidratanta pe care am testat-o saptamina trecuta, la evenimentul de lansare a gamei Beauty Cycle, creata de compania Amway. Practic, Beauty Cycle e inspirata de puterea de regenerare a elementelor naturale: aer (contin probiotice naturale din iaurt pentru o absorbtie mai mare de oxigen); apa (cu extract de pansela salbatica pentru mai multa hidratare); pamint (cu minerale special tratate, ca zincul, cuprul, magneziul, fierul si siliconul, pentru echilibrarea secretiei de sebum); foc (cu ingrediente energizante ca drojdia, algele şi glucozamina, pentru regenerarea celulara) si culoare (gama de machiaj). Se spune ca momentele diferite ale anului si perioadele diferite ale vietii necesita elemente diferite de ingrijire, trebuie doar sa gasim elementul care ni se potriveste. Gama cuprinde multe produse care m-au impresionat la prima testare (gelul de noapte pentru regenerare, fondul de ten fluid, anticearcanul...), dar masca hidratanta pentru luminozitate, Beauty Cycle Fire, pe care am aplicat-o doar pentu citeva minute pe dosul palmei mi s-a parut exceptionala. Asadar, am luat-o cu mine in mini-vacanta, pentru a-i testa eficacitatea si pe ten. Am ramas de-a dreptul uimita (putine poduse ma mai impresioneaza). Am aplicat-o seara, pe tenul curat, pentru de 10 minute, timp in care am studiat ingredientele mastii. Contine un complex energizant de glucozamina (extrem de importanta in regenerarea celulara) si substante bogate in vitamine B, care ofera un plus de hidratare si refac imediat supletea si catifelarea tenului. Dupa cele 10 minute tenul meu era foooarte catifelat, hidratat si luminos (nu exagerez deloc!). Chiar si iubitul meu a observat diferenta. Dupa un sarut pe obraji, am primit calificativul: wow! (produsele Beauty Cycle le poti comanda de la reprezentantii Amway).

2 comments: