Sunday, October 30, 2011

CARON, lux si traditie

Posted by CRISTINA SIMA


Lansarile de parfumuri sint intotdeauna palpitante pentru mine, ca si descoperirea unei statui la care artistul a lucrat ani la rind pina a considerat ca a atins perfectiunea si este gata sa o impartaseasca cu noi toti. 
Andreea Gheorghiu (Beautik) si Cristina Sima
Cu parfumurile e ceva asemanator. Un "nas" a muncit luni sau ani pina sa obtina o reteta magica, care sa traduca perfect buchetul de arome pe care l-a avut in minte, care mai apoi sa devina amprenta olfactiva a cuiva.  Astfel de parfumuri ascunde Beautik Haute Parfumerie, care abordeaza conceptul parfumeriei de nisa, reusind sa ofere cele mai rare case de parfumuri si cele mai sofisticate arome din toate timpurile. Unul dintre brandurile cu traditie in lumea parfumeriei este Caron, care si-a pus amprenta asupra istoriei parfumeriei prin creatiile sale artistice ce imbina eleganta si spiritul creativ.
 Caron reinvie cele mai pure extracte prin legendarele fintini de parfumuri. Elegantele fintini de cristal Baccarat contin parfumuri considerate adevarate comori, iar umplerea cu parfum a rafinatelor si unicelor sticlute fac din simpla alegere a unui parfum un  adevarat ritual ce te va  purta in lumea parfumeriei de demult.  Ce poate fi mai sic decit o vizita la parfumerie, pentru a-ti umple eleganta sticluta de parfum cu aroma ta preferata, cu semnatura ta olfactiva? Cea mai recenta creatie Caron disponibila in fintinile de parfum este Délire de Roses, un parfum feminin seducator si unic. Notele florale de trandafir sint o eterna sursa de inspiratie, subiect al fascinatiei pentru casa Caron, inca de la inceputurile acesteia. Délire de Roses este cea mai recenta variatie pe tema trandafirilor,  o compozitie subtila de la Richard Fraysse, „nasul” casei de parfumuri.

Fintina Caron






Si, pentru ca si EL este un iubitor de parfumuri de nisa, cea mai noua creatie Caron, Yuzu, este primul parfum cu note citrice pentru barbati al casei. Yuzu, unul dintre citricele cunoscute pentru puterile sale aromatice si proprietatile valoroase, este ingredientul cheie al noului parfum masculin Caron. Virtutile sale sugereaza intelepciunea culturilor din Orientul Indepartat: vitalitate si calm, putere si bunastare, uniunea dintre Yin si Yang. Richard Fraysse, pasionat de notele surprinzatoare ale fructului Yuzu, a creat primul parfum hesperidic Caron. In cautarea perfectiunii, parfumierul a imbinat note de Yuzu japonez cu esentele echilibrate ale verbinei indiene si ale busuiocului indonezian, pentru o prospetime vibranta. Parfumul imprumuta note dulci de smochina provençala si lentisc spaniol, condimentate cu lemn de cedru si santal australian. Un parfum echilibrat cu note hesperidice si lemnoase, extrem de senzual si masculin. Verdictul lui: il vreau! O sa il surprind cu el, cind nu se asteapta ;). 
Foto: Silviu Covaci




 

1 comments:

Monday, October 24, 2011

My new look

Posted by CRISTINA SIMA


Va spuneam ca vineri am fost la un quick fix la Top Line, unde Madalina Pilsu , trainer Vitality's, obisnuita cu cerintele mele, mi-a improspatat  nuanta parului cu un bej tomnatic, cu irizatii de blond mediu cenusiu.
 De fiecare data plec incintata de noua mea culoare, ma uit in toate oglinzile posibile (din bai, oglinzi retrovizoare, vitrine si ce mai gasesc) si ii spun Madalinei  la telefon dupa: "Asta e formula!". Ea ride, pentru ca stie ca data viitoare o sa vreau altceva. Asa fac mereu. Niciodata nu vreau aceasi nuanta de doua ori. M-a supus si unui tuns obligatoriu - dupa vara, parul expus la soare, umiditate si caldura devine aspru, mat si cu virfurile despicate -, asadar nu am scapat nici eu de revizia tehnica. Vorbind de revizie, la Top Line m-am intilnit si cu Liliana Olescu (www.lilik.ro),  o stiti pentru ca a scris ani de zile beauty pentru Tabu, care venise pentru o "resapare". Cititi pe blogul ei cum s-a trezit ea sa se vopseasca singura (povestea e foarte haioasa). Iar Madalina, a "reparat-o" si pe ea cu un roscat aramiu senzational! Ne vedeti mai jos zimbitoare si coafate, "resapate" si pregatite pentru toamna.

Liliana Olescu si Cristina Sima

3 comments:

Friday, October 21, 2011

Eticheta si pantoful

Posted by CRISTINA SIMA



Azi, printre citeva intilniri, am avut timp sa dau o fuga la Topline pentru un vopsit rapid. Parcasem destul de departe, pentru ca locurile de parcare in zona Unirii... Hmm, mai greu. In timp ce ma grabeam spre sediu, scriam pe BBM si cautam un balsam de buze prin geanta, am vazut-o! Era chiar in fata mea! Mergea agale, uitindu-se in stinga si-n dreapta, de parca abia acum descoperea frumosul blocurilor din beton, portile desenate majestuos cu grafitti si cersetorii infrigurati de la coltul strazii. O blonda cu pretentii... imbracata cu o geaca de piele si colanti, detinea o poseta mare, urita, de o culoare indoielnica si... PANTOFII... Mi-a luat ceva timp sa observ toata tinuta pentru ca nu puteam sa imi iau ochii de la pantofii ei. Nu ca ar fi fost vreun model superb sau vreo culoare vibranta... De fapt, nici nu stiu ce model sau culoare aveau, pentru ca imi sarea in ochi doar eticheta cu pret de pe talpa lor (posed un zoom veritabil!). Ei bine, da. Doua etichete vulgar de albe zaceau pe talpile negre ale pantofilor, cu toc de 10 cm.  Si ca fapta sa fie fapta, pe linga eticheta cu pret... Hahahahaaa, ei bine... Mai zaceau mindre inca doua, de o culoare portocalie fluorescenta (ca sa se vada bine, nu alta), pe care erau trecute, cred eu, si reducerile la care a ajuns respectiva piesa! Sa ne intelegem: cite doua, portocalii, pe fiecare talpa. Adica, fata a avut noroc si i-a luat in al doilea val de reduceri ;). Cu asta nu ar fi vreo problema! Si eu astept reducerile cind vreau sa imi cumpar citeva piese de baza. Dar dragele mele, de ce sa lasam pe talpa etichetele?? Cred ca va dati seama cit de urit arata. Putea fi imbracata cu orice, iar pantofii sa fie chiar si Jimmy Choo (desi, am senzatia ca pe acesti pantofi nu am vazut vreodata eticheta lipita de talpa), nimeni nu mai observa frumustea lor, decit etichetele mari si impunatoare, urite si de prost gust, pe talpa lor. Nu subestimati efectul etichetelor asupra celor care merg in spatele vostru... Tot efortul vostru de a va imbraca in tendinte sau de a va machia de catwalk sint in zadar, din cauza unui mic detaliu... Asadar, atentie la eticheta!


Foto: aici


0 comments:

Wednesday, October 19, 2011

[Fall]ing for Dior

Posted by CRISTINA SIMA




Casa
Dior s-a gindit sa celebreze venirea toamnei cu un eveniment sic & fun la parfumeria Douglas din Baneasa Shopping Center. Au adunat numele sonore din lumea frumusetii, au adaugat sampanie frantuzeasca si les macarons, iar apoi ne-au prezentat colectia de make up Fall Look,  J'ADORE EDT  si multe alte surprize. Ce putea fi mai placut decit un o sueta parfumata, ca intre fete, cu dulciuri delicioase si multe, multe culori? Am sa revin cu detalii despre colectiile lansate, pentru ca sint atit de multe surprize placute si povesti care merita spuse. Pot sa va asigur doar, ca sint citeva must-haves pe care nu trebuie sa le ratati! Iata citeva fotografii de la eveniment.


Dana Petcu (Dior), Cristina Sima & Liliana Olescu (Harper's Bazaar & Lilik.ro)





0 comments:

Sunday, October 16, 2011

De ce vedetele au tenul impecabil?

Posted by CRISTINA SIMA



Va promisesem ca revin cu sfaturile Anastasiei Achilleos in ceea ce priveste mini-masajul facial cu ajutorul caruia ar trebui sa aplicam zilnic produsele de skincare. Kate Moss si alte vedete apeleaza constant la ea pentru masajele de lifting facial, iar unele dintre ele au invatat mici tehnici prin care isi maseaza fata inainte de o filmare sau o sedinta foto, pentru un plus de fermitate si tonifiere. Iata filmuletul prin care explica ce si cum sa facem!



video

2 comments:

Friday, October 14, 2011

Imperfectiunea mea... Perfecta

Posted by CRISTINA SIMA



  • Zilele trecute eram la o cafea cu o buna prietena, make-up artist. Pierdute in discutiile despre moda, trenduri, expozitii, unghii rupte si iubiri zbuciumate, la un moment dat, undeva intre povestea cu delicioasa dorada pe care am mincat-o la Market 8 si nervii pe care mi i-a cauzat Blackberry-ul in ultimele zile, o vad ca se uita fix la mine. Incepeam sa ma simt foarte bine, crezind ca este chiar atit de interesant ce spun. Dar dupa ce mi-am dat seama ca nu raspunde cu vreun "Da", "Aha", "Pe bune?" la nimic (si credeti-ma, chiar era interesant), m-am oprit. "OK, ce mai e acum?" o intreb, crezind ca o sa ma critice pentru felul haotic in care imi aplic fardul de pleoape, cu degetele. "Hmmm", imi spune ea foarte concentrata, "sprincenele tale nu sint simetrice!". A spus-o cu o gravitate de parca ar fi descoperit vreun defect urias peste care nu putea sa treaca. "Din cauza asimetriei, toate trasaturile tale par asimetrice si ele, si nu e o armoniei pe chipul tau!". OK, make-up guru, putem reveni la dorada? Avea un sos de limebutter??!! Dar ea continua sa-mi fixeze sprincenele incruntata, de parca ii venea sa se ridice de la masa in secunda aia, pentru ca nu putea sa suporte "asimetria" mea. "Trebuie sa faci ceva in privinta asta, si urgent!" Dupa ce i-am promis ca ma ocup de acest "defect" (Jesus!), am scapat de ea si am revenit la discutiile noastre, dar din cind in cind, vedeam ca ii fug ochii spre sprincenele mele, moment in care ma incruntam, zimbea si reveneam la ale noastre. Dar, dupa observatia ei, intre nenumaratele idei si proiecte la care lucrez, ma trezeam ca ma gindesc la ce imi spusese. Oricit de penibil ar suna, intre bugete, rubrici, intilniri si PR (asezonate cu citeva stiri despre cutremure si colaspul bancilor europene), eu ma trezeam ca, printre picaturi, imi studiam sprincenele. Si (sper ca nu citeste!), avea dreptate... Erau asimetrice! Am sunat-o pe Andreea, o fosta colega de-a mea, care imi povestise despre o tehnica speciala de design a sprincenelor, BrowSym, pe care a testat-o la Butterfly Beauty Center (www.butterflystyle.ro).
Irina Gardea, Cristina Sima si Cristina Ursuleanu
Dezvoltata de Irina Gardea, o absolventa a facultatii de Psihologie, care s-a hotarit sa isi dezvolte pasiunea pentru estetica si sa imbunatateasca vechea tehnica de pensat, cu una studiata si imbunatatita, BrowSym se concentreaza pe simetrie si armonie.
Asadar, am ajuns la Butterfly, pentru o doza de simetrie.
M-a intimpinat Cristina Ursuleanu, managerul centrului, si Irina Gardea, insasi creatoarea tehnicii.
"Pregateste-te pentru doua ore de pensat, masat, colorat... dupa care vei avea un chip... Te lasam pe tine sa descoperi!". Doua ore??!! Obisnuita cu pensatul in 10-15 minute, doua ore mi se pareau o vesnicie, dar fie. Totul pentru frumusete! Ma scuzati, simetrie!
"Cu cit sintem mai simetrici, cu atit sintem mai atractivi. Sint numeroase studii care au demonstrat asta si este valabil atit pentru femei, cit si pentru barbati", imi spune Irina, in timp ce imi studieaza sprincenele si face masuratori. Hmm, nu suna rau... Se pare ca toti avem un anumit grad de asimetrie si asta este din cauza dominantei cerebrale (Ha! Deci si domnisoara make-up artist este ASIMETRICA! Scuzati-mi entuziasmul :)). O emisfera a creierului este mai dezvoltata decit cealalta.  Automat, daca jumatatea stinga a fetei este mai mare, atunci si sprinceana stinga este mai sus, mai lunga, mai groasa si pare mai inchisa la culoare din cauza ca firele sint mai dese. "BrowSym lasa fire mici care altfel ar fi fost indepartate, smulge si scurteaza fire groase de care nu te-ai atins poate niciodata. Totul, ca la final, “sa se construiasca” o forma armonioasa si care incadreaza ideal trasaturile. In acest mod, sprincenele pot beneficia de designul potrivit, fara sa para prea subtiri. Firele sunt lasate acolo unde trebuie si privirea completeaza golurile ca si cum sprinceana s-ar apropia foarte mult de forma finala", explica Irina si vorbeste cu atita pasiune... E clar, iubeste foarte mult ce face, iar atitudinea ei pozitiva e molipsitoare.


Dupa diagnostic (se pare ca m-am nascut cu emisfera stinga mai dezvoltata - partea logica, rationala - dar, in timp,  mi-am dezvoltat si emisfera dreapta - partea romantica, creativa-, prin urmare, sprincenele mele erau... cum sa ma exprim? Asimetrice, atipice... haos total. Irina a epilat cu ceara din zahar firele mari, apoi a trecut la pensat, pentru a crea forma potrivita fetei mele, dar si personalitatii mele.
A urmat tehnica BrowSym Color. Firele de par se smulg, se scurteaza si se vopsesc asimetric, pentru ca la final, sa fie cit mai simetrice posibil. Totul este personalizat, pentru ca rezultatul sa fie cit mai natural.
Apoi a trecut la vopsirea genelor, pentru a contura si mai bine privirea si trasaturile, timp in care am beneficiat de un masaj absolut incredibil. Nu exagerez, a fost atit de relaxant! Iar la final, ca bonus, pentru ca am fost cuminte, am primit si un masaj facial de lifting (la care am atipit pentru citeva minute :). Nu stiu daca Irina si-a dat seama). La final, aveam sprincenele frumos conturate, ochii erau acum punctul de atractie al fetei, fara absolut nici un machiaj!

Desigur, nu poti sa ajungi la o simetrie de 100%, sprincenele nu trebuie sa fie niciodata perfect identice. "Modul in care procesam informatia vizuala
ne permite sa completam eventualele goluri si asadar sa percepem niste sprincene ca fiind perfecte, chiar daca acestea nu sint in realitate", concluzioneaza Irina.
Ei bine, frumusetea inseamna imperfectiune, iar micile defecte ne fac defapt unice, nu-i asa?




0 comments:

Tuesday, October 11, 2011

Povesti si reinterpretari

Posted by CRISTINA SIMA


A fost odata ca niciodata... Shalimar... unul din cele mai celebre parfumuri din lume si primul parfum oriental...
Oh, ador povestile spectaculoase care stau in spatele unor creatii legendare, clasice si mereu actuale! Imi place sa descopar care a fost muza artistului care a dus la crearea unei istorii defapt. Este fascinant sa afli ca o persoana, o amintire, un obiect sau o aroma il poate inspira, pentru a crea apoi un parfum care sa ramina pentru decenii la rind, o amintire olfactiva pentru milioane de suflete.

Dupa 86 de ani de la crearea clasicului Shalimar al casei Guerlain, in 2011, celebrul parfumier Thierry Wasser reinventeaza povestea, inspirat fiind de tinara sa nepoata, care desi intimidata de legendara capodopera, ii cere acestuia sa faca un ” Shalimar pentru ea.”
            “A fost o adevarata provocare” , spune el, “sa ai o creatie de 85 de ani si sa o dezvolti intr-un parfum modern fara sa-l distorsionezi, si sa te asiguri ca isi mentine alchimia ce il face atit de dorit...Sa iluminezi fara sa repudiezi, sa transpui fara sa tradezi. Sa creezi viitorul in timp ce onorezi trecutul.”


        Asa s-a nascut parfumul senzual al placerii, al tentatiei, al initierii – SHALIMAR PARFUM INITIAL – ,  o poveste olfactiva compusa din  4 miresme esentiale. Claritatea (initiala) a trandafirului de Damasc si a irisului italian, aduse la extrem, sint pudrate, mate si infinit de catifelate.
Vanilia dulce este aproape carnala, chiar afrodisiaca, iar boabele de tonka invaluie totul intr-o aura condimentata, de o calitate apetisanta irezistibila. Apoi incepi sa simti prospetimea unui virtej cu arome delicate de caramel si fructe dulcipaciuli si bergamota de Calabria (unul dintre ingredientele preferate ale casei Guerlain). Toate acestea pentru a sublinia nota de vanilie si a inlocui notele originale de piele.
          Este o esenta pretioasa, incapsulata intr-o sticla-bijuterie, foarte sic, cu un capac de safir si cu un ciucure delicat de matase, gri-albastrui. Flaconul este o reinterpretare a modelului creat de designerul Jade Jagger (fiica legendarului star rock – Mick Jagger ), o sculptura in gheata cu forme extrem de fine si de senzuale. Oare va avea aceasi longevitate ca si clasicul Shalimar? 

1 comments:

Sunday, October 9, 2011

Pentru duminici ploioase...

Posted by CRISTINA SIMA

M-am trezit cu o buna dispozitie potrivita pentru o zi insorita, dar vremea de afara mi-a taiat elanul de a-mi suna prietenele pentru a merge la o cafea cu mult lapte si croissant cald. Ce ramine de facut cind iubitul tau lucreaza si afara ploua atit de frumos si aproape perfect? Rasfat, dragele mele! M-am trezit, mi-am facut un ceai cald si imi pregatesc o baie fierbinte cu spuma. E momentul perfect pentru self-pampering. Si daca tot vorbim de rasfat, am un produs secret (OK, acum nu mai e secret), un body scrub divin, care iti lasa pielea moale, catifelata si are un parfum absolut senzational de lavanda, mere si vanilie. Lavander Apple Body Scrub de la Sabon (gasiti magazinul in Baneasa Shopping Center) este de departe scrub-ul meu preferat. Parfumul este persistent (dupa ce il folosesti, lasi un val delicios peste tot pe unde treci), foarte yummy si... oh, perfect cind iti pui halatul si te cuibaresti in pat, te uiti la ploaie si, din cind in cind, mai simti aromele foarte subtil. Recunosc, ma incinta enorm si ambalajul. Mai nou, am inceput sa imi aleg produsele din baie si dupa aspect. Nu arata deloc sic sa ai pe rafturi flacoane uriase din plastic, asadar aspectul vintage m-a cucerit. OK, ma intorc in pat, la cartea mea. Sa aveti o duminica linistita si parfumata! :)


2 comments:

Friday, October 7, 2011

TOXIC

Posted by CRISTINA SIMA

    • Si am fost la vizionarea privata a filmului documentar TOXIC, adevarul despre alimentul modern, expus de catre prof. dr. Ghe. Mencinicopschi si realizat de Andrei Sota. De la lideri de opinie din domenii precum: media, head-office FMCG, persoane publice, specialisti din sanatate, advertising, si autoritati, toti au fost interesati, cu mic cu mare, de acest film - o teorie inovatoare depre ceea ce mincam.
Cristina Sima & Anca Buzea
Filmul are ca subiect central intrebarea “Ce este alimentul?”, intrebare pusa de prea putine ori pina acum, cu un raspuns, chiar daca poate cunoscut, ramas totusi nerostit.
“Atunci cind analizam un aliment, tendinta generala este de a-i studia forma actuala. Insa, o buna analiza nu se leaga de forma prezenta, ci intra in trecut, ajungind la stadiul initial de matrice a alimentului respectiv. In momentul in care incercam sa stabilim daca un produs este sau nu bun pentru noi, trebuie sa ne intoarcem in timp pentru a vedea in ce mediu a crescut si care au fost factorii care au actionat asupra lui. Filmul T O X I C este primul care pune accent pe adevarata fata a alimentului, pe studiul in profunzime si nu pe simpla observatie”, a explicat prof. dr. Gheorghe Mencinicopschi.
Ce am inteles eu din acest film? Ca informatia hranei pe care o mincam este alterata de pesticide, antibiotice, stimulatori de crestere si gust... Ceea ce inseamna ca trebuie sa ne informam foarte bine despre continutul si provenienta alimentelor pe care le mincam.
Deci, ma intreb, ce mai putem minca atunci?  Filmul incearca, intr-un mod nonconformist sensibilizarea si constientizarea fermierilor, reprezentantilor industriei alimentare si a autoritatilor, pentru a se informa corect in privita folosirii substantelor nocive in agricultura. 
Se pare ca exista totusi o portita: felul in care e gatita si preparata mancarea. Si, in plus, daca e gatita cu dragoste, energia celui care o preapara e transmisa mai departe in felul de mincare, si astfel raul produs de calitatea mai putin buna a ingredientelor devine mai mic. Magia se intimpla in mina bucatarului, asadar aveti grija cine va pregateste mincarea. S-ar putea sa fie miinile salvatoare! 

Inainte de vizionarea filmului am vizitat-o pe prietena make-up artist, Anca Buzea, si am avut o zi fun in care ne-am jucat cu multe culori. A creat pentru mine un machiaj smokey eyes, in nuante de gri inchis si buze nude. Vedeti in fotografia de mai jos rezultatul.










1 comments:

Thursday, October 6, 2011

Dior GAMES

Posted by CRISTINA SIMA


O adevarata beauty addict nu se joaca Angry Birds sau Army Attack, ci noul Make Up Game de la Dior :). Ce mai, mergem cu beauty pina la capat!

0 comments:

Wednesday, October 5, 2011

Need a Candy?

Posted by CRISTINA SIMA

Cind vine vorba despre parfumuri... la mine e o chestiune de stare de spirit. Cu toate acestea daca simt note de mosc si vanilie sau caramel imi atrage atentia cu siguranta. Moscul mi se pare subtil si carnal, pe cind vanilia e aromata si senzula, iar caramelul...mmmm, delicios. Iar cind un parfum le are pe toate astea, devin addicted. Asa mi s-a intimplat cu noul parfum Candy de la Prada. Prada Candy mi s-a parut un parfum care mentine un echilibru olfactiv, combina intr-un mod exceptional ingredientele surprinzatoare in proportii excesive. Accentuata de moscul alb, aroma nobila de benzoe este insotita de un acord modern de caramel pentru a conferi parfumului o amprenta unica, feminina, jucausa si senzuala. Atentie, cauzeaza dependenta! Campania publicitara Prada Candy o are in rolul principal pe Léa Seydoux, stea a cinematografiei franceze. Renumitul regizor de moda, Jean-Paul Goude este cel care a realizat clipul video. Dansul hipnotizant al frumoasei Seydoux este inspirat de dansul Apache, un dans specific gastilor de pe strazile pariziene din anii 1900. Dansul este intens si fioros, ca o batalie primitiva si pasionala dintre un barbat si o femeie, o batalie cistigata adesea de femeie.

1 comments: